Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 4 Jul 2024 14:24:07 +0300

Tere!

Tartu Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2311371/08318 
aadressile Tartu maakond, Tartu vald, Kobratu küla, Amme, Tartu maakond, 
Tartu vald, Kobratu küla, Amme/1, Tartu maakond, Tartu vald, Kobratu küla, 
Amme (Toitlustushoone, väikeehitis, Saun) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Toitlustushoone jääb osaliselt 3 
Jõhvi-Tartu-Valga tee kaitsevööndisse.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27036364>  (menetlus nr: 
396984), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 15.07.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tartu Vallavalitsus) või menetleja (ERGO NÕMME) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister